Wybór reklamowego kalendarza
Jak dotrzeć do szerokiego grona klientów? Najpierw trzeba zastanowić się gdzie pozostawić kalendarz książkowy a5. Miejsca odwiedzane przez setki ludzi to: kawiarnia, biblioteka, sklep i kino. Warto zaproponować właścicielowi lokalu darmowe kalendarze.
Dołączenie jako gratisu do zakupów sprawi, że właściciel zostanie bardzo miło zapamiętany, a klient pierwszy raz będzie miał styczność z naszą firmą. Właściwie każdy będzie zadowolony.
Jeśli firma oferuje usługi, które można przeprowadzić zdalnie przykładowo. grafik komputerowy albo tłumacz, dobrym pomysłem jest zadbanie o to, ażeby reklama firmy miała zasięg ogólnopolski. Dlatego kalendarze książkowe a5 powinno się dostarczyć również do miast znajdujących się oprócz siedzibą firmy.
Popularność lokalu jest wyznacznikiem tego, gdzie powinno trafić najwięcej kalendarzy. Festyny są miejscem, gdzie można wygrać nagrody. Jedną z nich mógłby być nasz kalendarz, Cel jest prosty- teren naszego kraju musi zalać fala kalendarzy reklamujących firmę. Jest to efektywny sposób dotarcia do największego grona klientów.
Siła internetu.
YouTuberzy to potoczna nazwa ludzi, którzy prowadzą własne kanały w serwisie YouTube. Liczba wyświetleń potrafi przekroczyć dosłownie milion. Dlatego niektóre firmy proponują współpracę osobom, których kanały są najpopularniejsze. Dlaczego nie zaproponować celebrytom promowania naszego produktu? Równie dobrze kalendarz książkowy a5 może stać się wygraną w konkursie prowadzonym za pośrednictwem kanału na YouTubie.
Kalendarz według oczekiwań klientów.
Nie bez znaczenia jest to, jak kalendarz książkowy a5 zostanie stworzony. Gruba okładka zapobiega zagnieceniom. Jeśli wielkość okładki przekroczy rozmiar kartki, to uszkodzenie ważnej notatki będzie nawet niewykonalne. Kalendarz sprawi złudzenie solidnego, a klient odbierze naszą firmę za porządną.
Oczywiście logo naszego biznesu, rodzaj świadczonych usług i numer telefonu jest absolutnym minimum, które musi zawierać projekt kalendarza. Oa przy tym muszą odnaleźć się przydatne informacje dla klientów. Dodatki mogą być różne: mini słowniczek języków obcych, lista lokalnych restauracji, bezpłatne numery dla ofiar przemocy (pomoc prawna, niebieska linia, psycholog), numery alarmowe.
Większość kalendarzy ma zbyt niewiele miejsca na wprowadzenie szczegółowych notatek. Przez co jego posiadacze rezygnują z używania go jako notatnika. Dlaczego to ważne? Im częściej klient zajrzy do kalendarza, tym większa szansa na to, że zapamięta naszą firmę. Jeżeli już człowiek zrezygnuje z korzystania kalendarza, najprawdopodobniej umieści go na półce. Zarówno firma, jak i kalendarz zostaną zapomniane.
XXI wiek to rozwój technologii, dlatego warto zdawać sobie sprawę listę aplikacji (system android) ułatwiających życie. ”Too Good To Go” daje możliwość na odbiór przecenionej żywności, której nie udało się sprzedać. Jest to idea ”zero waste”, która promuje powtórne wykorzystanie surowców i niemarnowanie żywności. W skrócie kalendarz musi zostać wytworzony tak, by był użyteczny i ludzie o nim mówili.
Zobacz również: kalendarze książkowe a5